Onderzoek

Wendy Dubbeld heeft onderzoek gedaan naar hoe klanten en consultants kennis creëren. Ze heeft de bevindingen van haar onderzoek gepubliceerd in haar proefschrift. Ook heeft ze een businessboek over haar bevindingen geschreven, 'Slimmer SAMEN KENNIS creeren'. Mocht u hier meer over willen weten, dan kan Wendy op maat gemaakte presentaties geven voor uw organisatie.

Haar publicaties omvatten:

  • Dubbeld, W. (2020). How clients and consultants create knowledge through interaction. Findings from qualitative research in The Netherlands (Doctoral dissertation, Open University, Heerlen, The Netherlands).  https://www.globalacademicpress.com/ebooks/wendy_dubbeld/
  • Dubbeld, W., & Blomme, R. J. (2019). Knowledge Creation in Client-Consultant Interaction. In L.P. Dana & V. Ratten (Eds.), Societal Entrepreneurship and Competitiveness (pp.109-116). Bingley, United Kingdom: Emerald.
  • Dubbeld, W., & Blomme, R. (2018). Knowledge Creation in Client-Consultant Interaction: A Case Study. In E. Bolisani, E. Di Maria, & E. Scarso (Eds.), 19th European Conference on Knowledge Management (ECKM 2018) (pp. 987-993). Red Hook (New York), United States of America: Curran Associates.
  • Dubbeld, W. (2016). Optimization of consultants' added value to information-intensive companies by improving transfer of consultants' individual to firm-specific knowledge. InImpact: The Journal of Innovation Impact, 5(1), 1-4.